Oogjes dicht en horloges

Wat ik wel zou willen weten, hoe gaan jullie te bed?
Qua ge-of ontkleed interesseert me geen zier, maar… houd je je horloge om of gaat ie de nacht doorbrengen op het nachtkastje en zo ja, WAAROM?

Ik slaap altijd zonder horloge.

Ik vind het niet fijn om tijdens het slapen een horloge om te hebben.

Groeten.

Noel.

Zonder, ligt echt niet lekker met een horloge om.

Als je perse de tijd wilt weten is er nog altijd een telefoon/wekker/ stereo voorhanden

Ik slaap altijd met mijn ogen dicht, dus een horloge om mijn pols zie ik toch niet. Die gaat gewoon in de kist. Kan ik ook mn bed niet beschadigen met een kroon oid.

Zonder… ik draag handwinders… mijn horloge is het laatste wat ik zie voor ik ga slapen… Ik doe em af, wind em op, en leg em op mijn nachtkastje…

Dit onderwerp hebben we, ik meen vorig jaar, al een keer gehad. :slight_smile: Ik draag nog steeds geen horloge 's nachts. Zit gewoon niet lekker, vind ik en beter voor doorbloeding hand en onderarm. Daar ben ik nogal gevoelig voor.

TagEd Schreef:

Dit onderwerp hebben we, ik meen vorig jaar, al
een keer gehad. :slight_smile: Ik draag nog steeds geen
horloge 's nachts. Zit gewoon niet lekker, vind ik
en beter voor doorbloeding hand en onderarm. Daar
ben ik nogal gevoelig voor.

Het is goed mogelijk dat ik hier vragen stel/topics open, die de revue als eens gepasseerd zijn, aangezien ik nog niet zo lang mee doe.
Mijn excuses daarvoor.
Zelf draag ik altijd 's nachts mijn horloge, dat alleen af gaat, als de kans bestaat, dat ik mijn partner kan verwonden…

Ik doe m altijd af in bed, vooral als ik andere dingen doe in bed :wink:
Ben zuinig op mijn vriendin :wink:

Of op je horloge, die zou zo maar ergens tussen bekneld kunnen raken…

Een tijd geleden heb je hier ook al een topic over aangemaakt: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1571022,1571022#msg-1571022

Voord de orde; ik laat mijn horloge gewoon om

Buiten douchen e.d om, draag ik altijd een horloge, dus ook snachts!
1 keer de fout gemaakt om tijdens sauna bezoek mijn horloge af te doen maar toen voelde ik mij vreselijk naakt :slight_smile:

Hangt er van af. Reguliere horloges op het nachtkastje, stemvork horloges en high beat horloges onder bed.

mcfr Schreef:

Een tijd geleden heb je hier ook al een topic over
aangemaakt:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1571022,1571
022#msg-1571022

Voord de orde; ik laat mijn horloge gewoon om

Sorry, sorry, het schijnt vandaag mijn blunderdag te zijn!
2 topics gestart allebei overbodig.

Ik draag altijd één van mijn Mutewatches, vanwege de alarmfunctie, ik word dan niet wakker met zo´n irritant beeptoontje maar meer met zoiets van " Wat trilt er nou weer aan mijn arm", bovendien zitten ze ook nog eens heel comfortabel…

Mijn beste,

Voorheen 's nachts, vrijwel altijd een horloge om!!
Doch de laatste jaren heb ik de Certina DS multi-8 als nacht klok / cq wekker op het nachtkasje liggen.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Nooit in bed.

Als 12-jarige kreeg ik een mooie handwinder. Die liet ik liggen naast bed. Ik kon geen slaap vatten van het getik. De volgende 38 jaar niet meer geprobeerd.

Horloge af.

Ik heb een dame links van me, en die heeft al genoeg te duchten van alleen mijn ellenboog af en toe.

Ook is een horloge meestal zo afgeregeld dat er rekening met een nacht stilliggen is gehouden.

Alleen deze houd ik s’nachts om omdat ze zo goed afleesbaar is.
De anderen liggen op of in de kast.

Moolkeesje Schreef:

mcfr Schreef:


Een tijd geleden heb je hier ook al een topic
over
aangemaakt:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1571022,1571

022#msg-1571022

Voord de orde; ik laat mijn horloge gewoon om

Sorry, sorry, het schijnt vandaag mijn blunderdag
te zijn!
2 topics gestart allebei overbodig.

haha, blijlbaar blijft t onderwerp je wel trekken. heb ik ook wel es hoor. dan twijfel ik ook of ik t er eerder over heb gehad. maar nog altijd n slaaphorloge om. de laatste tijd is dan mn pellikaan. even voor t slapen gaan opwinden, en met de lume genoeg zicht. datum e.a. complicaties heb ik dan niet meer nodig :+

Ik heb er geen om tijdens het slapen, veel te bang dat ie beschadigd in mijn slaap.